perjantai 3. toukokuuta 2013

Ratsastelua, ratsastelua...

Huhhuh, tää viikko on sitten ratsasteltu joka päivä ja huomenna vielä.. En nyt kerro järjestyksessä päivistä, vaan alotan torstaista eli eilisestä, kun kävin ratsastamassa Ketun ja kentällä mentiin. Alottelin siinä käynnissä ja alussa ei oikeen poni toiminu ja oli vähän hidas jalalle sun muuta, mutta laukan jälkeen alko jo toimimaan vähän paremmin. En silti saanut ratsastettuu sitä mitenkään erityisen hyväks, mutta oli ihan ok. Laukassa työskentelin taas aika paljon, lyhennyksiä tein ja poni kyllä lyhensi ihan super hienosti, melkee piruetin vetäs.. ;) Ravissa hetkittäin oli tosi kivan tuntunen, mutta ite en vaa jaksanu kauaa istua ja voitte vaan arvata mitä siitä sitten seurasi... Noo, treeniä treeniä, kyl tää tästä!

Lopuksi Nelli tuli näyttää mulle yhen maastopolun ja siellä sitten käytiin kävelemässä piitkät loppukäynnit ja otettiin parit kuvatkin ponista. :)

Mun istunta oli ihan järkyttävä kaikissa kuvissa ja koostekkin mun piti tehä, kun noita videoita oli enemmän, mutta toi istunta oli niin kamala! Yh, pitää yrittää keskittyy siihen paremmin, vaikka oon kyllä yrittänyt, mutta yksin ku meen nii jotenki aina päädyn istumaan ihan vinksinvonksin. Jonkun pitäis tulla huutelee mulle tonne kentän laidalle, että kädet ylös ja jalat alas ja hartiat taakse ja ryhti jaja..! :D

No mutta huomenna seuraavan kerran Ketulle, katotaan mitäs sillon tehään!




Tiistaista keskiviikkoon olin Veeralla! Veera sai sellasen päähänpistoksen tiistaina, että tulisin niille vapuksi ja puolen tunnin päästä ehdotuksesta istuinkin jo junassa.. :D No alku illasta sainkin ratsastaa kaikki hevoset eli Nassen, Aadun ja Hurilon. Aadulla ja Nassella otin parit hypyt ja olin kyllä ihan hukassa, kun niin harvoin pääsen hyppäämään ja viimeks olin melkee vuos sitten hypännyt, Sohvilla. Nasse oli ihan innoissaan pikku esteestä ja mulla ei kauheesti ollu päätösvaltaa vauhdista, noo yritin jotenkin kiikkua siellä kyydissä. Aadu sitten olikin vähän rauhallisempi kaveri ja oli Nassen jälkee ihan erilaista hypellä vähän Aadulla! Hurilolla vaa kävelin ilman satulaa noin vartin verran, herra ei kauheesti malttanut työntekoon keskittyä, enkä kyllä minäkään.

loppuravit.. :)


Keskiviikkona lähettiin aamusta maastoilemaan hepoilla. Semmonen rento käyntilenkki mentiin. :) Lenkin jälkee puuhailtiin Ukon kanssa, hypytettiin ja tehtiin vähän temppuja. Tästä päivästä tehtii pieni videopostaus, mutta Veera ei oo vielä saanut sitä koottuu, joten saatte sen joskus myöhemmin. ;)

mihiukko!
Tänää mulla oli tunti ja menin taas Ladrolla. Ei ollu todellakaa niin hyvä kun viimeks, mutta verkassa laukan jälkeen alko parantumaan. Tehtiin avoja kaikissa askellajeissa ja suju ihan ok. Ravissa vaa otin sen vähä liian lyhyeen raviin ja laukassa mulla oli ongelmii istuu taas. Eipä me mitää muuta oikeestaan tehty, pitkät loppuravit otettiin.

vanha kuva. :)

20 kommenttia:

  1. uu kiva postausss! ja söpöi kuviiii ♥ hihi tuitui ;)

    VastaaPoista
  2. Pikku Ukkolla on ihanat suitset! :)

    VastaaPoista
  3. hieno kettu♥ ja kiva postaus! uiiii vitsi se menee sul jo nyt hyvin.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kettuli onpii♥ mutta pööh, ei mee! mutt kiittii!;)

      Poista
  4. ÖÖÖ neiti hei ! Sun istunta on lähes täydellinen ja Kettu näyttää ihan pirun mageelta sun kanssa, vaikka ootte vasta alottanu :o♥

    Ihanat noi Ukon suitset, tui XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tessa..? ootko sää nyt ihan seonnut.. pyhpah, istunta=kamala ja ei kyllä näytä! mutta kiitoss!♥

      Poista
  5. Tää oli kiva postaus, oli sopivasti tekstiä ja kuvia, kirjotat tosi mukaansatempaavasti c: !

    VastaaPoista
  6. Kiva postaus, näytit jotenki vähä oudolta Ketun selässä ku se on tuommone siro ja Ruuben sellsne ihana pallero :D mutta Kettu on tosi söpö ja meet sillä hyvin, ei sun istunnas mun mielestä kyllä valittamista oo... Ja kivoja kuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, kun on tottunu näkee Ruubenin seläs, mutta eiköhän tähän totu!:D Kiitos! :)

      Poista
  7. mä en vaa ymmärrä, ei sun istunnas ollu mitää moittimista, nimimerkillä OLIN PAIKALLA. oot nii gay

    VastaaPoista
  8. Eikö Roosakin vuokraa Kettua ? :D

    VastaaPoista
  9. Ihana postaus ja ihana Kettu! Millon tuut taas Jokelan tallille?:)

    VastaaPoista