sunnuntai 11. joulukuuta 2011

hieno hepsu!

kieli
Huii, teitä lukijoita on jo reilu 40! :o Tosi paljon tullu 2 päivässä. Kertokaa te lukijat mitä kaipailisitte tänne blogiini ja ois muutenki kiva jos kommentoisitte näit mun kirjotuksii :D Mutta asiaan...

Olin tänää piiiitkästä aikaa hoitaa Topii, olin siis ollu siel ehk kuukaus sit viimeks. Käydää siis hoitelee sitä yhen mun kaverin kans yhdessä. :) Tänää ei siel kauaa viivytty, liikutettii ja ei oikeestaa muuta.

Ku päästii tallille, haettii sisältä kamat ja mä putsasin boksii sen aikaa ku mun kaveri haki Topin tarhasta. Sitte annettii Topille sellanen astma lääke ja laitettii kamat päälle. Tänää mun kaveri oli ratsastusvuorossa ja meni Topil joku 15 minuuttii, jonka jälkee mä silti änkesin sinne selkää :D Kenttä oli niin huonossa kunnossa että puolet siitä oli jäätä, nii ei kunnol pystyny menee. No mä sit jotai ravailin siinä, tein ympyröit ja siirtymisii ja Topi kuunteli tosi hyvin apuja ja oli koko aja herkkänä. Pari kertaa se kyl yhtäkkii vaa lähti laukkaa ku muka pelästy jotai. No sitte otinki enää loppu ravit ja siinä se :) Ratsastin siis joku 20 minuuttii ehkä :D Täs viel jotai kuvii tänäseltä! Ainii, huome oon hoitanu Topii tasan 1 vuode! <3 Ja täs on kuvii tänäselt :)

voooi, söpö<3
hieno pappa!
tuitui
aurinkoo :)






































11 kommenttia:

  1. toi topi on ihanaaaaaa ♥ pitempi postaus olis ollu jees ja onnee tulevasta vuosipäivästä ;) hehehehehehehhe tehää sit next time ku nährää ni videopostaus ;)

    VastaaPoista
  2. -nelli // hih kiitti♥ jajoo ois muute tullu pidempi mut ei ihmeellisempii tehty >:)

    VastaaPoista
  3. kui vanha toi topi on jos se kerta on pappa? (; ja onnee siit vuosipäiväst

    VastaaPoista
  4. venla // topi on jo reilu 20, tarkkaa en tiiä. ja kiitos :)

    VastaaPoista
  5. Missä tää Topi asuu? Söpö on :)

    VastaaPoista
  6. Aliisa // Topi asuu Espoossa, omistajan pihalla vaan :D Kiitos :)

    VastaaPoista
  7. hmm olisi kiva kuulla sun ratsastushistoriasta, kauanko olet ratsastanut yms :)ja tietty kaikki ridakuvat on kivoja kattoo ja etenkin videot! onko sulla esim. tuolta peikin ratsastuskoulusta materiaalia? :-D

    VastaaPoista
  8. Ano // Okei, tollasen voisinkin toteuttaa :) Ja onhan mulla toositoosi paljon peikiltä materliialia. :D

    VastaaPoista
  9. joooo tommone ratsastushistoriapostaus ois kiva! (: kuinka monta kertaa viikossa suunnilleen käyt ridaamassa yhteensä?
    sulla on kiva blogi! (:

    VastaaPoista
  10. Awww tosi ihanii noi kuvat, ja mä tykkään sun (ja Oonan) videopostauksist et tehkää niitä vaa mahd. usei:) Oks Oonalla blogii?
    Onnea vuosipäivästä!

    VastaaPoista
  11. eka ano // Käyn ridaamas noin 1-2 kertaa viikossa yleensä :) kiitos paljon!

    toinen Ano // kiitti paljon sulle! Oonalla on blogi onkkujadinav.blogspot.com ollu jo aika kauankin, toisinkun ite perustin vasta viikko sit (?) :D

    VastaaPoista