keskiviikko 2. tammikuuta 2013

ruubenilla ratsastelua ja haaste

Sunnuntaina menin ratsastaa Ruubenin ja Oona tuli mun mukaan. Ruuben ei oikei keskittyny taaskaa alussa, mutta lopussa alko jo menee ihan ok. Ei siin pellolla oikee mitää voinu tehä, eikä kunnolla mennä kun oli semmonen raskas ja semmone päältä kova. Eli en tehny mitää erikoista, parit laukat otin ja muuten ravia sen minkä pystyi jo tehdyllä uralla menemään.




hups.. älkää kysykö :Dd

Kiitos Oonalle kuvista! Ja poni ei oo noin hikinen, osittain myös vettä, kun satoi!

Sitten, oon saanu aika paljon haasteita, mutta harvoin niitä oon jaksanu toteuttaa. Toteutan nytten tän uusimman haasteen, jonka oon saanu ja tän sain Fannylta & Wilmalta sekä Tuulialta. Mun pitää haastaa 4 bloggaajaa vastaamaan samoihin kysymyksiin, mutta en jaksa haastaa ketään tiettyjä, joten tehkää ketkä haluaa!

1. Miksi alotit blogin pitämisen?
Aloitin, koska multa oli kysytty blogia monesti ja sitten kun tosi monella kavereillakin oli niin päätin minäkin sitten aloittaa!
2. Oletko kilpaillut/ millä tasolla kilpailet?
Oon kilpaillu silloin tällöin, mutta en paljoa. Parit este- ja koulukisat oon käynyt.

Nasse, HeB :)
3. Kuinka kauan olet ratsastanut?
Joku reilu 5 vuotta.
4. Koulu vai esteet?
No eiköhän se koulu oo, harvoin mulla on ees mahdollista päästä hyppimään esteitä..
5. Valmennus vai kilpailut?
Valmennus varmaankin,  tykkään kyllä kisoissakin käydä, mutta ei oo oikeestaan mahdollista kauheen usein..
6. Poni vai hevonen? Perustele.
Hevonen, koska alan olemaan jo liian pitkä poneille, paitsi isoille poneille.
7. Onko sinulla ollut hoito-, vuokra-, tai omaahevosta?
Hoito(liikutus)hevosia on juu tälläkin hetkellä, Topi ja muut siellä tallilla. Vuokrahevosia on ollut Sohvi, epäsäännöllisesti vuokrailin Roosaa ja tällähetkellä Ruuben.
8. Oletko koskaan hypännyt maastoesteitä?
Oon mä joskus leirillä vuonna 07, Sohvilla jotain kaatuneita puunrunkoja joskus ja sillee.


9. Lempihevosrotusi?
Eipä oo oikeestaan.
10. Korkein hyppäämäsi este?
Joku metri suunnilleen.

16 kommenttia:

  1. Sull on ihan sika IHANA blogi <3 Tykkään tosi paljon :)

    VastaaPoista
  2. oii ruubsu on hieno!! :) mult on tainnu mennä yks postaus kokonaa ohi ku en oo huomannu et oisit ollu nassel kisois... :o miten ne meni? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hihii kiitos paljon!♥ :D ja hyvin meni, HeC voitettii, osallistujii oli muistaakseni 18 ja HeB oltii toisii ja osallistujii tais olla 11! ;)

      Poista
    2. oi kui hyvi!!! :) no ei kyllä yllätä sulta :DD

      Poista
  3. Ihania kuvia!<3 ja minkä pitunen oot?:)

    VastaaPoista
  4. ooii ihana, ja oot söpö tos ekas kuvas XD ♥

    VastaaPoista
  5. himohienosti ♥ himoitsen ♥ hienoa ♥ hyvä àrpurz! ♥ (<---ulkomaalanen(en keksiny minkä ;<) lempinimi, like iit??!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDDD kiva sana täytyy sanoo ;) mut kiitsä, sä oot ;)♥

      Poista
  6. tuiii oot söpööö! ♥♥ itken vielki tolle sun selkäänousemis tyylille ;))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. XDd jenni...♥ hahah, äläs ny, se on kätevä tapa!!

      Poista
  7. mite pystyit menee ilman hanskoi!?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tollon oli aika lämmin, ei ees tullu kylmä! :D

      Poista