torstai 6. syyskuuta 2012

ponott

Eilen olin ratsastaa Ruubenin, perus kouluu vaa menin ja sillaii. Poni ei oikeei toiminu, varsinki ku Nelli lähti laittaa Vippii kuntoo nii Ruuben ei suostunu enää yhtää liikkuu, peruutti vaa tai jotai pyöri siin. No sitku sain sen menee lyhyen hetke hyvin nii lopetin. Ja kyl tuli iha hyviiki pätkii, ennen tota Vipin lähtöä laitsalta. :)


Sit Nelli kans koitti Ruubenii ja mä Vippii iha hetken! Vip oli kyllä tosi kiva, tykkäsin! :)


venyy venyy!
Huomen sitte lähtö Nellin kaa Veeralle viikonlopuks, jeei! :)

4 kommenttia:

  1. Miks et ratsasta Sohvii enää :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sohvistahan mä en oo blogille kirjotellukkaa melkee puolee vuoteen, sillä ksyeisen tallin poneista ei saa kirjotella... mut oot kyllä oikeessa, etten ponilla enään oikeestaan mene ollenkaan, koska oon jo liian iso. Tosiaan oon ollu jo kauanki liian iso sohvilla, mutta en oo pitkiin aikoihin ratsastellu sohvilla säännöllisesti. Ja nytku löysin uuden vuokrapollen, niin en käy tuolla tallilla missä sohvi asuu niin enään oikeestaan ollenkaa, paitsi sillon tällön. :)

      Poista
  2. Miks sohvista ja muista poneista ei saa kirjotella blogiin? : /

    VastaaPoista